• 222 57 86
  • Ми працюємо сім днів на тиждень

В Росії з'явилися перші вітчизняні круїзні судна

Блог

В Росії будуються два нових теплоходи проекту PV300. В серпні 2016 року на заводі «Лотос» в Астраханській області був закладений теплохід «Петро Великий», а в березні 2017 року на заводі «Красноє Сормово» в Нижньому Новгороді - теплохід «Князь Володимир», який з березня 2019 року називається «Мустай Карім».
«Петро Великий» будують на замовлення «Московського річкового пароплавства». Спочатку планували, що теплохід буде зданий в експлуатацію у 2019 р, але потім термін перенесли на 2021 р. 24 травня 2019 р відбувся його спуск на воду для добудови.
«Мустай Карім» («Князь Володимир») будують на замовлення компанії «Водоходъ», і він буде зданий в експлуатацію у 2020 р. У вересні 2019 р судно спустили на воду.
Теплоходи мають відмінності по технічних характеристиках:
«Петро Великий»: Довжина - 141 м, ширина - 16,82 м, осадка - 3 м, висота борта - 5,5 м. Енергетична установка дизельна Yanmar, потужність ГД - 2 х 1200 кВт, швидкість - 22,5 км / год. Клас регістра М-ПР 3,0 (лід 30). Чисельність екіпажу та обслуговуючого персоналу - 144 особи. Кількість пасажирів - 310 чоловік.
«Князь Володимир»: довжина - 138,9 м, ширина - 16,8 м, осадка - 2,9 м, висота борту - 5 м. Клас морського регістра: М 3,0 (лід 30) А. Потужність головних двигунів - 2х1600 кВт. Швидкість - 25 км / год. Чисельність екіпажу та обслуговуючого персоналу - 76 осіб. Кількість пасажирів - 300 осіб.
Круїзне пасажирське судно проекту PV300 - чотирипалубний теплохід, змішаного «річка-море» класу плавання, призначений для перевезення пасажирів на круїзних лініях по водних шляхах Європейської частини Росії (Волга, Нева, Дон, Ладозьке і Онезьке озеро, Волго-Балтійський канал, канал імені Москви, Волго-Донський канал), з можливістю виходу в Чорне, Азовське та Каспійське моря.
На борту розташовані пасажирські каюти у двомісному розміщенні, ресторан на 300 місць для банкету на теплоході, оглядовий музичний салон з баром, конференц-зал на 20 місць, бар з відкритою терасою на 56 місць (бар) і 86 місць (тераса), а також інтернет-офіс, дитяча ігрова кімната, спортивно-оздоровчий комплекс (тренажерний зал, СПА салон із сауною, джакузі з масажною, перукарня). Палуби між собою пов'язують 4 ліфти (один пасажирський і три вантажних).
В СРСР не будували річкові пасажирські судна, крім двох дизель-електроходів «Ленін» і «Совєтскій Союз», які за проектом 20 в 1958-1959 роках побудували на судноверфі «Красноє Сормово» в Горькому (нині Нижній Новгород).
Всі радянські річкові круїзні судна будувалися в Східній Європі країн соціалістичного табору з початку 1950-х років і до 1992 року включно на двох заводах в Німеччині (Бойценбург і Вісмар), Чехословаччині (Комарно), Угорщині (Будапешт), а також в Австрії (Корнойбург).

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ ТЕПЛОХОДА - ТЕЛЕФОНУЙТЕ:

Ми працюємо сім днів на тиждень